Британський медіарегулятора Ofcom 20 грудня визнав російський телеканал RT винним в порушенні принципу об’єктивності. Розслідування проводилося відносно трьох випусків програм RT, в яких йшлося про отруєння Сергія і Юлії Скрипаль, передає DW.

В програмах RT, які піддалися перевірці, Ofcom угледів в сукупності сім порушень, що представляють серйозну несумісність британському кодексу мовлення. «Ми повідомили RT, що схильні розглянути питання про застосування санкцій відповідно до закону», — підкреслюється в заяві.

Представники RT повідомили, що «надзвичайно засмучені» рішенням медіарегулятора. Телеканал найближчим часом повідомить про подальші кроки, які збирається вжити у зв’язку з обвинуваченням Ofcom.

RT працює в Великобританії з 2011 року, з тих пір Ofcom неодноразово звинувачував його в порушенні кодексу мовлення. У 2018 році відносно телеканалу проводилося 10 перевірок. Розслідування були пов’язані з освітленням отруєння колишнього подвійного агента Сергія Скрипаля та його дочки в Солсбері.

Нагадаємо, що Мінісерство фінансів США ухвалило санкції проти агентів ГРУ, який Великобританія звинувачую в отруєнні Скрипалів. Крім них о санкційного списку потрапили ще 18 осіб, більшість із них має відношення до діяльності ГРУ.

Print Friendly, PDF & Email