Після скандального інциденту із затриманням ліцензії на продовження роботи телеканалу 1+1, аналогічні проблеми виникли в «Радіо Вести». Так, 23 січня «Радіо Вести» оприлюднило заяву, в який говориться, що Нацрада навмисно затримає продовження ліцензії на мовлення. Термін дії якої закачується 13 і 19 лютого 2017 року.

На думку колективу, Нацрада упереджено і суб’єктивно звинувачує «Радіо Вести» в непрозорій структурі власності, тим самим ставлячи власні упередження вище закону. «Радіо Вести» також звернулося з листом до європейських колег із проханням підтримати радіостанцію в боротьбі за право вільно говорити», – йдеться у заяві.

Проблеми «Радіо Вести» виникли після виходу в ефір інтерв’ю з колишнім прем’єром України Миколою Азаровим. Тоді Нацрада призначала перевірку «Радіо Вести», щодо реальних її бенефіціарів. Натомість Національна рада з питань телебачення та радіомовлення вважає, що інтерв’ю з Миколою Азаровим не має ніякого відношення до проблем «Радіо Вести». Натомість Нацрада не довіряє інформації про бенефіціарів «Радіо Вести», якими згідно з офіційною інформацією є мешканець Авдіївки Денис Мозговий і мешканка Донецька Тетяна Александрова. За словами заступниці голови Нацради Уляни Фещук, Нацрада отримала від «Радіо Вести» пакет документів щодо продовження ліцензії й зараз ці документи перевіряються. Між тим є певні запитання щодо бенефіціарів. «Та інформація, що є, вона не переконлива», – сказала Фещук.

Нагадаємо, що неофіційно «Радіо Вести» пов’язують із колишнім міністром доходів і зборів Олександром Клименком

19 просмотров всего, 2 просмотров сегодня

Print Friendly, PDF & Email