У третьому кварталі 2018 Радикальна партія Олега Ляшка оплатила рекламу на телеканалах «112» і NewsOne за гроші, отримані з Державного бюджету України. Про це повідомляє УНІАН з посиланням на Комітет виборців України. При цьому партія підтримує санкції проти цих каналів. 

З трьох мільйонів гривень 900 тисяч бюджетних коштів в кінці серпня отримав телеканал «112 Україна». Ще 900 тисяч отримала ТОВ «Новости 24» за «розміщення інформаційних роликів в ефірі телеканалу» NewsOne.

Незважаючи на це, в жовтні більшість народних депутатів Радикальної партії, в тому числі Олег Ляшко, підтримали санкції проти «112 Україна» і NewsOne. Офіційно канали підозрюють у використанні дискурсивних практик російської імперсько-шовіністичної пропаганди.

«З одного боку, Радикальна партія підтримує санкції щодо 112 каналу і NewsOne, звинувачуючи їх в російській пропаганді. З іншого боку, за місяць до голосування в Раді перераховує цим каналам значні суми коштів за розміщення рекламних роликів, що виглядає, м’яко кажучи, нелогічно . При цьому мова йде про витрачання саме державних коштів, отриманих партією з бюджету», — зазначив голова КВУ Олексій Кошель.

Всього в липні-вересні РПЛ витратила 12,9 мільйонів гривень, з них лише 87 тисяч були власними коштами партії.

Print Friendly, PDF & Email