Нацрада з питань телебачення і радіомовлення анулювала ліцензію каналу анулювала ліцензію телеканалу 3S.tv (ТОВ «Телерадіокомпанія “Всесвітня інформаційна служба”») за заявою самого телеканалу, який припинив мовлення 1 березня.

Співласниками ТОВ ТРК “Всесвітня інформаційна служба” є Павло Єлізаров (40%), Савік Шустер (50%), саме ТОВ «ТРК “Всесвітня інформаційна служба”» (9,5%) та Олена Демчук (0,5%).

Власники каналу мали інвестувати у нього 14,6 млн грн, та планували окупи проект за 6 років, проте через фінансові труднощі змушені були припинити роботу. Проект пропрацював менше вдох років — з 4 вересня 2017.

Print Friendly